Як обслуговуватимуть клієнтів YASNO в період посиленого карантину з 8 по 24 січня?

У зв’язку із введенням посиленого карантину (локдауну) по всій Україні з 8 по 24 січня, YASNO нагадує, що розрахуватися за електроенергію без комісії, передати показання лічильників, отримати консультації та замовити енергоефективні товари можна, не виходячи з дому. Якщо ж консультація потребує очного візиту, слід врахувати, що потрапити в енергоофіс можна буде виключно після попередньої реєстрації.

Сервіси YASNO, що допоможуть вирішити питання з електропостачання та енергоефективності дистанційно:

·         Особистий кабінет;

·         сайт

·         Facebook-сторінка;

·         Viber-бот Yasno-online;

·         електронна поштаdp@yasno.com.ua;

·         контакт-центр: (056/050/067) 770-11-55.

«Безпека та здоров’я клієнтів та співробітників YASNO – наш головний пріоритет. Ми маємо всі можливості, аби в умовах карантину продовжувати надавати якісний сервіс дистанційно. Тож ми закликаємо уникати додаткових візитів в енергоофіси YASNO і користуватись онлайн-сервісами. Будь ласка, підказуйте людям похилого віку, рідним, друзям та сусідам, як можна швидше вирішувати комунальні питання телефоном та через інтернет», – сказав директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.

Please follow and like us:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.

*

code

Підписатися:

RSS
Follow by Email